Money Money..

Vill så jävla gärna ha ett jobb. Min vän maria, som anatagligen blev tappad i golvet när hon var liten.
SA UPP SIG FRÅN PRIX!
Vem fan gör något sånt?

Jag vill kunna tjäna mina egna pengar.Och få lite cash flow för en gångs skull.
Vill ha massor med pengar så jag kan köpa kläder också till hösten. Which I'm in desperate need of.
Mamma och jag ska åka till Stockholm i September (så alla höst kläder kommer in).

Min lilla lista är:
Vita tygskor

Vanligt vitt ribbat linne

Jeans

Långärmad skjorta

Jeans kjol

Cardigan

Mössa

Denna t-shirt från t-shirt store


Grå Melerad collegetröja av nått slag

Lila långärmad topp

Klocka

Denna randiga t-shirt från American apparel

2001STAW

Linnen

T-shirts

Thats a lot my friends.. Thats a lot.

Och jag är ingen sånn som BER mamma betala. Känns inte bra i magen då..


Kommentarer
Postat av: maria

hahaha du är för go du ;)

2009-08-17 @ 14:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0