SPMP1a

Andra dagen på gymnasiet idag, var så jävla nervös igår. Men det var verkligen inget att vara nervös för överhuvudtaget!

Klassen verkar bra, den kommer nog bli bättre. Just nu är alla tysta och blyga. Tycker det är jobbigt, inte att dem personerna är jobbiga. För alla är ju så ibörjan nu. Including my self. Bara att jag tycker det kan bli pinsamt, ibland när blir så där äckligt tyst och man bara väntar på att någon ska säga något eller att man ska komma på något att säga.
Men det kommer ju släppa, såklart. Det är ju en ny klass och man känner inte någon speciellt bra.

Och jag kanske känner av det mera. För min gammla klass, var ju ett gäng apor tillsammans. Eller vad man nu ska gämföra oss med. 
  
Kan ju  slänga upp en film här då, så ni ser hur vi jävliga vi var. Vi fick fan en lärare att sjukskriva sig, that spells R.E.S.P.E.C.T!


Notera:
Eriks & mitt trick
En tjej med downssyndrom (jessica Noack) försöker uttrycka Ilska genom att skrika
Töntarna i bild till vänster som snackat nått nördigt
Någon sjunger opera i bakgrunden
Någon springer förbi
Hur ful våran gammla skola är

Kommentarer
Postat av: Patricia

Minnen <33

2009-08-24 @ 17:43:16
URL: http://patriciatharning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0