saker jag hatar.

här är 6 saker jag hatar när folk har på sig.

palestina-sjalar. värre om det är i någon annan färg än svart.
ser ut som man har någon raggig matta runt halsen.


shuttershades. serriöst. man ser dum i huvet ut. helt ok om man är typ på fest.
nått dansställe osv. men inte ok  om man går runt med helvettet på stan.


reebok freestyle. kommer ihågatt alla hade sånna.
typ när man gick i sexan. det var då. nu är nu. och det ser FÖR JÄVLIGT ut.
spec om man drar upp ''flärpen'' så den blir så där stor.


new era kepsar med ''bling''. en sån keps som är clean är snyggt. knappt det.
men en sån keps med massa glitter. dollar tecken. m.m.... uuuuhuhuhhu.

'misterbling'. aa. det säger ju allt.

solglasögon utan glas. man ser helt väck i skallen ut.
jag skulle kunna måla på glasögon med kajal
och ändå inte uppnå hej-jag-är-helt-jävla-bombad looken som man får när man bär detta.
det finns glasögon utan styrka. jätte billigt. tex bikbok. 70 spänn tror jag dom kostar.

rasta tröjan. den där skiten ALLA köpte på augustifesten. bluu blää.
den ser så jävla skabbig ut.






det är vad JAG tycker. nu vet ni det.

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0