stan.

a hot day like today, you don't want to spend in the city.
men det var ju precis vad vi gjorde.




sedan efter att vi sett en tjej som såg allmänt psykfallig ut .
och som stog och skrek: "JAG HAR BLIVIT GALEN, jag har blivit galen, jag har blivit galen,jag har blivit galen, jag har blivit galen,jag har blivit galen, jag har blivit galen." (you like: no shit..)
helt själv utanför nordea.

åkte vi till glada rusta.
 där vi bla köpte kokos olja.
som vi ska använda imorgon då vi med moa och pätty den skotske snipern
 ännu en gång ska på en farofylld moppe resa denna gång:
destination klarsjön

asså gals, varesig ni vet det eller inte ännu: ni ska med. 


Kommentarer
Postat av: Moa

jag kan itne imorn :O :( <3

2009-06-27 @ 20:40:40
URL: http://moahannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0