i ♥ berlin

resan då, kan inte beskriva hur jävla bra & roligt det var
minne för livet. heltklart.
berlin är fan bäst!

kan inte lägga upp alla bilder.
kanske slänger upp några godingar vart efter.
määääääääään så länge får ni kolla på vad jag köpte.

fan nu syns det inte hur t-shirten ser ut, den är typ randig och transparent.
mmmmmmmmmmm
yäpp yäpp yäpp

det var bäst. åk dit. gör det bara. belive me ni lär inte bli besvikna.

men.. ehe.. det kommer ju från mig.. enda huvudstäderna jag vart i är stockholm och köpenhamn...
men ni kan ju bortse från det och tro på att

B E R L I N   Ä R   B Ä S T !

Kommentarer
Postat av: JessicaNoack

Låt oss redan planera denna underbara resa i dimmig framtid då jag förlorar min oskuld och du återvänder till BERLIIIIIIIN !!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-25 @ 20:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0