laserdome

I fredags körde klassen laserdome i typ 3 timmar, och vad mer kan man säga än att det är helt sinnes kul?
Senast jag körde det var jag runt 11 år, och då tyckte man ju sånt där var roligt. eller aa.. jag iaf.
Så jag tänkte att jag kanske hade växt ifrån det nu och inte skulle tycka det var kul.
Men det går nog inte att växa ifrån laserdome!
Så fort man har entrat spelrummet så kommer man in i något konstigt terminator/rambo-mode som gör att man går in för det som fan!

Efter första spelomgången så var alla super exalterade och ville bara in in in igen o skjuta skiten i allt och alla igen haha. Tror inte det var någon som tyckte det var tråkigt.
Dagen efter hade man sjukaste träningsvärken i benen & ont i skjutfingret.

Vill tillägga att vi hade as gryma krigsmålningar också.

Och vem hade mest poäng i gula laget sista omgången då? vare jag ? vare jag kanske?  :O
vare jag? :O:O:O joo klart det var jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0