zezezezezezezezezezee

Nice rubrik.. det är ett tydligt exempel på en jag-kommer-inte-på-någon-rubrik rubrik.

Har tappat suget för att blogga ett tag, kännt att min blogg börjat bli så.. bloggig! och det var det sista att min blogg skulle bli.
Hatar bloggar a'la blondinbella-style med inlägg som:

"Idag har jag bakat bullar med min pojkvän. Vi hade jätte mysigt, och bullarna blev jätte goda.

*bild på bullar från google*

Nu ska jag kanske gå ut med hunden. Eller så kollar jag kanske bara på en film, för jag är så lat hihi.
Sen måste jag ta tag i Matten, pust. ^^
PUSS <3"


Jag skiter i din tråkiga vardag och om du inte ens har tagit några bilder så är det ett sjukt onödigt inlägg. 
Ge mig bloggar med bilder, åsikter, funderingar & kanske något ROLIGT eller INTRESSANT som hänt i vardagen. eller åtminstonde skrivet så att det blir kul.

Men det jag från början ville säga i detta inlägg var att jag är back on track.
Ser att det är många som gått in och kollat på min blogg varje dag även iaf att jag inte uppdaterat på 2 veckor.
men jag är tillbaka. hoppas inte allt för många tagit livet av sig.



Kommentarer
Postat av: camiiiiiiillooooo

welcome back sirapsnöt.

2009-11-25 @ 20:21:28
URL: http://caeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0