rubrik.

Varje gång jag hör den här låten:

Så dör jag lite inombords.
Den är så jävla dålig att jag inte finner några ord för hur dålig den är.

Att han sjunger, rappar eller vad FAN det är han gör meningen:
''She like that freaky stuff, 2 in the oh, and 1 in the ah.''
Säger ju allt om låten.

Den är lixom 90-tals eurodisco meets värdelös hiphop meets kille med ryskporrstjärna-look som fått 40 års kris.


Sedan härom dan när jag loggade in på facebook, så är det en, nämner inget namn, som hade ''facebookat'': ''forget about your boyfriend and meet me at the hotel''

AHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH
AHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA.. vänta...... vänta

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA.

 OM det är så att man har ett så pass gravt fel i huvet och faktist gillar den här låten, typ laddar ned den och sitter och diggar hemma. Så ligger man ju lågt med det.. eller?

Men detta är vad jag tycker, så klart. Man får ju tycka om den om man vill. Det är ju bara en låt, men jag är så sjukt uttråkad efter 3 hemmadagar p.g.a halsfluss, så jag har inger vettigare för mig än att.. ja..


hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: jossan

hahhahahah sommarens låt! kanske inte den bästa texten ochh han förmedlar inget bra med den, men den är fett skön o sjunga med i XD värsta partysuget ju!

2009-09-20 @ 00:35:06
URL: http://unfound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0