Arg

Igår blev jag så jävla arg. Händelserna var och en hade inte gjort mig arg, bara lite irriterad typ. Men alla tillsamans gjorde bara att jag ville skjuta ner allt och alla. FÖRST så hade jag och sandra lagt undan en varsin plånbok på åhlens. Det var ju då 50% på reapriset. Men sen när vi skulle betala så var det helt plötsligt inte 50%, utan 30%! TROR DOM ATT DOM ÄR NÅGOT MARKNADSSTÅND ELLER VA!?!??!?! Lite irriterad, mest besviken. Snygg plånka jag gick miste om. Cyklar hem, det börjar dugga. Börjar bli irriterad. Kommer hem, pappa säger: "du har läkartid om en kvart, dom ringde nyss, men mamma har bilen så du får cykla". Kastar mig på cykeln och cyklar som ett jävla djur bort till hageby från smedby på 5 min. Kan tillägga att det fortfarande äckel duggar. Tar en kölapp i receptionen. 144, dom är på 135. Okej fine jag hinner nog. Tillslut blir det min tur. MEN NAE EN TANT HADE OCKSÅ 144, MEN HENNES LAPP VAR OSYNLIG SÅ JAG FICK VÄNTA TILLS HON VAR KLAR. jag bara exploderade innombords.


FUCK YOU KÄRRINGJÄVEL, FUCK YOU!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: filippa

jaa de bra Bacca ut med det bara

2010-08-20 @ 11:03:01
Postat av: k.

Men herregud vad spelar det för roll om det är 30% istället för 50%. Så snål är du väl inte. Jag märker knappt någon skillnad.

2010-08-25 @ 16:14:25
Postat av: Becca svarar

Jo. EXAKT så snål är jag. Och om du inte själv kan räkna ut att plånkan var ganska så dyr från början, då jag skrivit att det är rea på rean och att den ändå vart för dyr. Så skriver jag det nu: PLÅNBOKEN VAR GANSKA SÅ DYR FRÅN BÖRJAN. DÅ BLIR SKILLNADEN MELLAN 30- OCH 50% GANSKA MYCKET.

2010-08-25 @ 17:15:20
Postat av: K.

Är det så?..MEN om JAG hade velat haft den hade jag köpt den OAVSÄTT!

2010-08-31 @ 15:47:33
Postat av: BK

men nu är det ju så "K" att den här bloggen inte speglar dina åsikter!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAH JAG BLIR ARG PÅ DIN FITTIGA JÄVLA KOMMENTAR ÄVEN IFALL DET ÄR TVÅ ÅR SEN. DEN ÄR SÅ JÄVLA DUM OCH OLOGISK SÅ JAG FAN BLIR RÄDD! "ÄR DET SÅ?" MEN JAAAAA DET ÄR KLART DET ÄR SÅ ANNARS HADE JAG VÄLL FAN INTE SKRIVIT SÅ. ATT DET FAKTISKT VANDRAR RUNT EN SÅ DUM JÄVLA MÄNNISKA HÄR I SVERIGE OCH FÖRPESTAR SIN OMGIVNING MED SIN TOTALA DUMHET GÖR MIG LEDSEN ÖVER ATT DET FINNS MÄNNISKOR SOM MÅSTE STÅ UT MED DIG. FYFAAAAAAAAAAAN SKULLE JAG VETA VEM DU ÄR SKULLE JAG SKRATTA DIG RAKT I DITT LILLA JÄVLIGA ANSIKTE OCH FAKTUMET ATT DU ÄR EN SÅN JÄVLA LITEN FITTA SOM ÄR ANONYM GÖR DIG BARA ÄNNU MER VIDRIG. OCH DET ÄR SKRATTRETANDE ATT DU VARKEN KAN MATTE ELLER STAVA. DU SKRIVER TYP EN MENING I BÅDA KOMMENTARERNA MEN ÄNDÅ FUCKAR DU UPP DOM TOTALT GENOM ATT STAVA FEL, SKRIVA IHOP SAKER OCH INTE HA NÅGON SOM HELST KUNSKAP OM VART MAN PLACERAR PUNKTER, KOMMATECKEN, FRÅGETECKEN ELLER UTROPSTECKEN. MÅ DU BRINNA I HELVETETS ELDAR!!!!!!!

2012-04-06 @ 15:17:56
URL: http://bkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0