så dansar vi till dansmusik igen


Extremt ovärd kväll. Visst var det kul där ett tag där på dansgolvet, men sedan blev det chockvarmt och jag var bara tvungen att gå ut. Men så fick man inte göra det av någon konstig anledning. Så jag satt som en jävla zombie på en stol trött och svettig efter allt dansande tills jag äntligen fick gå ut, kan tillägga att jag tappat bort mina kompisar vid det här laget också. Sedan fick jag & alla andra som gick ut inte komma in av okänd anledning. Då blev jag trött på helvetet så jag ringde pappa så han kom och hämtade mig.

Dessa bilder är tyvärr dom enda som knäpptes under kvällen, köbilder! Galet trångt.

hahah måste tillägga att det inte är min hand framför mitt ansikte. och jag blir typ. klämd in i marcus som fan.

blundar på alla bilder pga den jefla blixten! hahah och där är en okänd hand med på bilden igen på marcus axel. Inte min, har blått nagellack på mig!

albin och kille med hål i röven.




Kommentarer
Postat av: sandra

HAHAH ! :D men bästa hand framför dej o marcus ! :D

2010-03-20 @ 11:58:38
URL: http://alltidsandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0