skratt

Only in stockholm gott folk, only in stockholm..

haha jag ska inte göra någon utläggning om att jag hatar fjortisar, för det gör ju alla.
Men jag bara MÅSTE visa det här klippet. HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA det är ju så jävla kul. Samtidigt sorligt, av två anledningar:

- Dom kan inte skylla på alkohol, för klubberiet är alkoholfritt
- Klädseln.. KLÄDSELN! KLÄDSELN?!??!?!?! vilket år är det ifrån? 03? 04? NAE! Det är från i sommras. Var det big brother-tema, eller är det så här man klär sig när man ska på fest i stockholm?
0:45-0:56 <3


Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Gött! Då blir vi två om det :) Ja absolut, vad som helst. Jag har ju typ en sexuell (hahahaha) och tre "dåliga" men ändå, det är erfarenheter!

2010-03-15 @ 08:38:12
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: marre

3.18, kissie :O?

2010-03-15 @ 12:15:12
Postat av: Bloggarmaja

haha :) de verkar ha roligt iaf :)



s: Jag går på en internatsskola i båstad, hade varit hemma i göteborg i veckan för praktik :)

2010-03-15 @ 13:38:54
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0