unrequited love

Att tycka om någon och inte bli omtyckt tillbaka. Jag vet hur det känns. Och jag vet att det inte finns någonting värre. Det värsta är att det inte finns några svar, ingenting att göra. Det finns ingenting att lösa. Utan det är bara så. Ibland räcker man inte till, eller så räcker man till för mycket. Men det gäller att inte sänkas utav det. För vem du än är så kommer det alltid att finnas någon som kommer tycka om dig. Fast vi ser inte sådana människor. Vi ser bara dem som inte vill se oss. Det vi inte kan få kan vi inte motstå.


Kommentarer
Postat av: cäääm

whats happeniiiiiinn?

2010-03-10 @ 22:02:14
URL: http://caeo.blogg.se/
Postat av: jennie

Beccca bus har det hänt nåt? Jag vet hur det känns den där texten stämmer sjukt mkt in på mig med. Vill du prata om det så finns jag alltid för dig bara så du vet! <3

2010-03-11 @ 11:10:34
URL: http://majsbarn.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0