alla vi, längtar efter sommaren



Älskar vädret! Hoppas det blir så här imorgon med för då blir det grillning med cheyerna. Var på stan efter skolan med kompizar och hittade massor med snyggt. Men ska inte köpa något, känner mig så jävla fattig även ifall att jag precis fick studiebidraget in på kontot. Men det är för att jag inte har något jobb. Det suger.. Eller jag kaaanske, eventuellt köper en sketasnygg tröja på monki, men som jag inte hittar någon bild på nu så jag kan inte visa er kära bloggläsare. Visar om jag köpern.  

Sedan nu på kvällen cruisade jag och sandra runt lite i smedby på cyklarna, hamnade hos Johanna en stund sen drog vi hem och chillade @ my crib.

see you l8ter dawgs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0