hard

Var på ullared förra veckan. Satt hemma hos sandra innan och kollade på ullared på TV:n och tänkte: "hahhaha fyfan va äckliga människor sådär kommer inte jag bli när jag åker till ullared!". MEN TITTA PÅ MIG! Där står jag med knökfull vagn, i ett jävla onepiece. ETT ONEPIECE!!!! JAG HATAR ONEPIECE!! Jag känner mig smutsig när jag kollar på den här bilden. Fattas ju bara en magväska..

Hur kommer det gå i cypern om jag inte ens pallar trycket på ullared? Kommer det sluta med att jag står på en bardisk och röjer till danza kuduro? :(

måste tillägga att jag inte gick runt i ett onepiece där, jag testade bara ett.


Kommentarer
Postat av: celia

bilder på depp hittar jag.. på internet. kul svar. nae, men tyvärr har jag ingen supersida med snygga pics på snubben. googlar honom bara maniskt varje dag.. hehe, nae, men ungefär så går det till.

2011-08-08 @ 17:53:00
URL: http://celiac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0