GÄSTBLOGGARN CÄM

Hej alla 10 läsare på bkarlssons blogg! Cämi här från www.lockme.blogg.se, jag fick det stora uppdraget att gästblogga här medan Becco chillar med sin berättelse. Jag ska skriva om Tsotsi hoho!

Nå, jag vet inte om jag har något mer att tillägga. Eller Becco klagar mycket på att hon inte får några kommentarer så börja kommentera mera! Om ni kommenterar att det här inlägget var grymt så kan jag börja gästblogga varje torsdag, hähä. Nu ska vi workaaaa. PUSS C.


Kör på den här partybilden bara för att jag är så snygg.


Kommentarer
Postat av: Michaela

sv: det hittar du på BIKBOK för 99 kronor, om det finns kvar vill säga!=)

2011-03-30 @ 20:33:33
URL: http://michaelaz.blogg.se/
Postat av: skrindpissaren

hest, så, nu har jag kommenterat.

2011-04-03 @ 14:19:04
Postat av: Jennie

men gööö becca, blogga, NU!

2011-04-04 @ 23:34:45
URL: http://jappel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0