when i say ayia, you say napa

jävlar vad jag saknar napa! roligaste jag gjort!

åkte dit med röjigaste sandra, camilla och mikaela. och JÄVLARR vad vi röjde, dansade, dansade och dansade lite till, skrattade, gick på den kanske galnaste och roligaste jävla barrundan, badade, fuckade ur, drev med ryssar, kollade på wet t-shirt tävling, käkade go mat, träffade roligt folk, hängde på gg, gick på skumparty, åkte ambulans, sa "FÅGEEL" & "HELLOOO", käkade kycklingsallad medans vi gick till gg, hade allsång på gatan, joddlade, hjälpte tjocka människor och råkade illa ut (camilla), badade i klamydiapoolen (mikaela), ramlade in mitt i natten och duschade utan anledning (jag), gett camilla en höger (sandra), snackade med ing-marie, kom på ny text till danza kuduro och 73282371098370197 andra icke-bloggbara saker.

har så många sjukt roliga historier som jag skulle vilja skriva här. men det går inte. så ni får åka till ayia fucking napa och uppleva det själva!  

sa nån drag?


Kommentarer
Postat av: CCC

EYYOOO!! wanna go back :(((( mår bajs

förövrigt, nais med nya bilder där jag ser ut som en tolvårig pangbrud med orangethår!

2011-09-15 @ 20:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0