bang bang, you shot me down

Hela dagen har varit en jävla pers. Det känns som att jag blivit skjuten i halsen. det tog mig en halvtimma att käka upp en liten jävla barnmatsburk förut. Har gått ur sängen två gånger idag. Annars har jag legat här i min säng och smsat mamma när hon ska komma upp med glass. Livlig the dream. Är så trött så jag märker inte när jag somnar. Vaknade förut lagom till the big bang theory. dagens höjdpunkt typ. Hoppas ni finner mina gnällinlägg intressanta. känn er exklusiva när ni får följa mig live från min säng via mobilblogg
det här + insidan av mina ögonlock har varit dagens utsikt.

Kommentarer
Postat av: Sandra kött

de va då ett JÄVLA lipande.



hehe skoja. Hade jag kunnat hade jag kommit o hållit dig sällskap!

2012-02-03 @ 06:58:02
URL: http://sknutsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0