knocked out

helt jävla knocked out efter operationen igår. tog bort mina halsmandlar, blev sövd vilket jag aldrig blivit tidigare. Tänkte att det inte skulle funka på mig, de satte i två slangar i kanylen jag fått i armvecket, sen började det snurra på ett konstigt sätt. Och så sa jag: "det snurrar som fan nu!" sen slocknade jag. sen väckte dom mig. kommer bara ihåg det lite smått, t.ex att de drog ur slangen jag hade ner i magen som sög upp allt blod, det är tydligen inte så bra att få ner det i magen. mamma berättade att jag yrat som fan och sagt skitkonstiga saker. bla att jag lackat på en harry potter-tavla som hängde över min säng i uppvakningsrummet. i uppvakningsrummet började jag hänga med lite mer och jag hade helt stört ont i halsen. så jag fick en piggelin för att kyla det men då spydde jag. så fick dropp och morfin. Var helt dåsig och skön så låg mest och lurade där under de sju timmar jag var kvar på sjukhuset. sen fick jag åka hem, men kunde inte gå så fick åka rullestol ut till bilen. idag är jag lite piggare men har sjukt ont i halsen och sover hela tiden. kan bara käka glass, försökte äta lite barnmat men det känndes som om halsen skulle frätas bort, så skippade det. nu ska jag sova igen orkar fan inte ett skit. bjussar på lite soeta bilder från igår som ni kan få skratta åt.

här ligger jag och chillar på mitt rum innan operationen

sen fick jag en sån här mysis


och här ligger jag och chillar , hög som ett jävla hus i uppvakningsrummet.

Kommentarer
Postat av: Sandra

krya eller vad man säger! fett med morfin btw! (((;

2012-02-02 @ 14:25:28
URL: http://sandra.blogg.se/
Postat av: Sandra kött

Din stackare, fan vad du får kriga.

Tur du e så jävla cool på morfin.

2012-02-02 @ 18:02:10
URL: http://sknutsson.blogspot.com
Postat av: Camilla

HERRE, vilken jävla överlevare du är! Jag har dragit slutsatsen att slå ner mamma nästa gång hon vill boka en tid för halsmandelsborttagning. Krya på dig bk!

2012-02-02 @ 21:45:08
URL: http://cesposito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0