monki mystery

Jag blir galen på det här, så jag hoppas det sitter nått Monkiproffs redo att hjälpa mig med det här mysteriumet (HINT CAMILLA ESPOSITO KANSKE!?). I julas kollade jag på ett klipp på aftonbladet där två tjejer från Sofis Mode hade höll i nån talkshow. En utav tjejerna hade på sig en jättesnygg skjorta, eller vad man ska kalla det. Bilden längst till vänster är en printscreen från det klippet på skjortan. Letade som ett as efter den men kunde inte hitta den. Men förut idag när jag var inne och kollade på monkis webshop hittade jag de två plaggen till höger, som har exakt samma mönster. Klänningen är en nyhet och byxorna har inte kommit ut än, men de finns ändå med på hemsidan (WTF!?). MEN.. JAG KAN INTE HITTA SKJORTAN!! kommer den ens komma ut? är den från monki!? eller är den redan slutsåld? finns den ens på riktigt? är det här en dröm? vem är jag? vad händer när man dör? VET VARKEN UT ELLER IN NU!!

Kommentarer
Postat av: DEN ÖKÄNDA MONKICAMILLA

Du borde operera dig oftare, du bloggar som aldrig förr bk! THUMBS UP BOSSEN.



No idea bout skjortan dock, ta med en bild och visa för dom på monki, dom hjälper vettyyyy bro.

2012-02-05 @ 14:51:28
URL: http://cesposito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0