gogo's

 
 
 
Jag hittade en låda med mitt samlarobjekt nr.1 som liten: gogo's. Jag tyckte de var jättedyra, de kostade 15:-. Min ekonomiska situation måste ha vart helt åt helvete, rimligt pris ändå. Den lila med glitter var min favorit. Jag tyckte han såg ball ut. En skön glamourös style med glitter, solglasögon och shizzle. De är så söta och jag skulle vilja göra något med dem. Hade jag haft en lite mer Jeremy Scott:ig stil hade jag ju kunnat gjort ett helt CRAZY halsband eller nått. What to do, what to do. 
 
MEN, åter till samlingar:
Min lillebror har en gigantisk samling av burkar. De tar upp en hel bokhylla. Det är lika stört som det låter. Han försvarar sig alltid med att "DET FAKTISKT INTE ÄR VILKA BURKAR SOM HELST UTAN ENERGIDRYCKS-BURKAR", när jag påpekar att han är helt jävla sjuk i huvudet. Men ändå, det är burkar. BURKAR. Om det någon gång ska produceras en svensk version av "maniska samlare" är han en möjlig deltagare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0