2012

Nyår 2011-2012 var skit. Jag satt inne på toan och bölade och tyckte ganska synd om mig själv, samt halsade direkt ur en champangeflaska efter att en fitta på nyårsfesten vart.. ja en fitta. Precis som fittor är. MEN efter x antal tårar bestämde jag mig för att 2012, i motsats till festen tillägnad 2012, skulle bli helt fantastiskt. Och nu, sitter jag här med falukorvs-smile och tänker tillbaka på 2012. OCH JÄVLAR NI! Det var helt fantastiskt.
 
Tack, 2012. Tack för att du gjort mig så glad. För att du är ett år att minnas. Ett år av galenskap, skratt, dans, vänner, musik, familj, resor och allt annat. Lite tack också, för att du vart så jobbig. Du har gjort mig så jävla ledsen och arg. MEN efter regn kommer solsken och hur töntigt det än är så LÄRDE jag mig faktiskt något. 
Här kommer det bästa av 2012 i bilder, bilderna ligger inte i ordning. 
 
Massor utav galna utgångar, Den Svenska Björnstammen live, Maskinen live, Studentkryssning, STUDENTVECKAN, Avicii live, Jakten på den försvunna staden med filip och fredrik, roadtrip till gbg, MTV world stage, SWEDISH HOUSE MAFIA LIVE, inspelning av filip och fredriks podcast, polen med familjen, massor med roliga middagar, bal med min bästa killkompis, MARBELLA, bo i gbg i en månad med min bästa vän. m.m.
TACK!
 

Kommentarer
Postat av: ss

mkt fint inlägg, fina bilder!!

Svar: Tack kära du!
BECCA

2013-01-23 @ 20:50:35
URL: http://sandra.blogg.se
Postat av: MilLzZz

Good to have u back bro

2013-01-28 @ 11:28:58
Postat av: Jennie

Så sjukt mysig foton. 2012 bestod av massa fina minnen.

2013-02-13 @ 16:20:02
URL: http://jappel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0